Klachtenregeling
U mag ervan uitgaan dat elke fysiotherapeut zijn/haar vak zo goed mogelijk uitoefent. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. De procedure ziet er als volgt uit:
- Bij een klacht wendt u zich bij voorkeur tot de betreffende therapeut of vult u een formulier in. Dit formulier kunt u ook vinden in de wachtkamer.
- De klacht wordt in een persoonlijk gesprek besproken en er wordt geprobeerd tot een oplossing te komen.
- Als dit niet het gewenste effect heeft, kunt u zich schriftelijk richten tot de klachten-commissie van het KNGF (zie folder in de praktijk).
- De klachtencommissie bemiddelt, stelt eventueel een onderzoek in en doet een aanbeveling.
Diensten
• Therapieën
• Revalidatie
• Zorgprogramma's
• (Medische) fitness
- Fysiotherapeut Wageningen
FAQ's
Adres
Medisch Centrum Kortenoord
(2e verdieping)
Binnenhaven 69G 6709 PD
Wageningen
Contact
0317-420 552
info@fytalis.nl